Mus owocowy

Korzystając z ostatnich powiewów lata, warto wykupić ostatnie zapasy owoców i wykorzystać je do owocowych musów. Oczywiście, jeśli chcesz, możesz użyć również mrożonych owoców. 

Pudding przedtreningowy, pełen witamin i minerałów, będzie jednocześnie lekki, ale i sycący. 

Składniki:

- 1 banan

- 200 g malin 

- jarmuż (garść)

- 50 g mleka migdałowego 

- wiórki kokosowe 

- garść borówek 

Przygotowanie:

Zmiksuj wszystkie składniki razem. Wiórki kokosowe możesz też wykorzystać do posypania musu.  

Przepis wydaje się prosty i lekki, ale zawiera sporą dawkę witaminy C, wapnia oraz mnóstwo antyoksydantów, zwalczających wolne rodniki, które powodują stres oksydacyjny. Warto każdego dnia wzbogacać swoją dietę właśnie w tak bogate produkty, dostępne sezonowo. 

Autorka:

Sylwia Lelonek, właścicielka bloga livethenature.com. Zawodowo i hobbystycznie zajmuje się dietetyką kliniczną i wszelkimi aspektami związanymi ze zdrowym stylem życia. Na co dzień studiuje Żywienie Człowieka i Dietetykę, a weekendy wypełnione ma szkoleniami i kursami. Wolny czas spędza zawsze aktywnie. Entuzjastka alternatywnych rozwiązań żywieniowych, na temat których czerpie wiedzę z książek oraz najnowszych wyników badań.